Performance Marketing
Få en fast strøm af nye kundehenvendelserFå flere besøgende og kunder, via en effektiv online marketing indsats, med øje for ROI, CAC og virksomhedens KPI’er.
Lad os tage en snak om dine ønsker og udfordringer, samt hvilke marketingkanaler du bør satse på, så du får sammensat det optimale marketingmix, hvor der skaber synergier på tværs af kampagner og indsatser.
Styrk din synlighed online, med en digital marketing konsulent
Medier & Co har +10 års erfaring med performance marketing og digitale løsninger, så vi kan helt sikkert være en stærk samarbejdspartner og marketing konsulent for din forretning.
Vi kan hjælpe dig med alle de førende digitale kanaler som Adwords, Facebook, Instagram og LinkedIn.
Google Adwords, Facebook og Instagram er ekstremt effektive marketingkanaler, men det er meget forskelligt hvordan gør de skal anvendes.
Det er helt afgørende, at forstå din virksomhed, dine produkter og din målgruppe – for det er hele fundamentet for at kunne skabe kampagner og annoncer, der bliver en succces og leverer stærke resultater.
CASE: 4-dobling af besøgende på 10 måneder!
Fra 3.720 til 17.184 besøgende (organisk)
Vi går meget op i langvarige relationer og resultater. I en af vores seneste cases 4-doblede vi det organiske besøgstal, særligt gennem en succesfuld content marketing strategi, med en lang række fag- og vidensartikler af høj kvalitet.
Casen er et godt eksempel på, at en målrettet indsats belønner sig på den lange bane.
Skal vi også hjæpe dig med at doble besøgstallet? Kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne.
Marketing kanaler
De bedste digitale kanaler
Der er særligt 5 digitale kanaler som du bør overveje, hvis du vil øge virksomhedens synlighed online:
SEO
Google Ads
YouTube
Valg af marketingkanaler
Hvordan vælger jeg så de bedste digitale kanaler for mig?
Performance Marketing er blevet datadrevet med et stort fokus på begreber som PPC, CAC, ROI og KPI’er. Det er blevet en disciplin hvor du ikke længere behøver at gætte ud fra din mavefornemmelse, men kan tage strategiske beslutninger, ud fra data og facts.
Af samme grund kan du ikke vide hvad der virker bedst for din virksomhed, hvis du starter på bar bund. Det er helt normalt at satse på 2-4 forskellige kanaler og herefter analysere og evaluere efter en testperiode.
Trackingværktøjer og effektiv sporing gør det muligt, at træffe de rigtige beslutninger.
Kontakt os hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om, hvordan du bør gribe marketing delen an.
Er din hjemmeside klar til at få besøgende?
Det første spørgsmål du bør stille dig selv er, om din hjemmeside eller webshop er klar til at få besøgende. Shopper du i en butik, hvis den har en grim facade eller er svær at finde rundt i? For langt de fleste er svaret nej!
Præcis det samme gælder om din hjemmeside. Den skal være hurtig, brugervenlig, mobilvenlig og nem at navigere rundt på. Samtidig skal den være opbygget med klare kontaktinformationer og Call-to-action (CTA), så den konverterer dine besøgende til henvendelser, signups eller salg.
Alternativet kan blive, at du skal bruge dobbelt så mange penge på online markedsføring, for at opnå samme resultat, som hvis du havde en ny professionel hjemmeside. En konverteringsrate der blot øges fra 1% til 2%, betyder en fordobling af outputtet. Sørg for at din hjemmeside er klar til besøgende, så du får fuld valuta af din marketingindsats.
Konverteringsoptimering som del af din digitale strategi
Du kan ikke tale om digital markedsføring og strategi, uden at inddrage konverteringsoptimering. Her går du ind og arbejder med salgsflowet på din hjemmeside, layouttet og andre elementer der har indflydelse på de besøgendes adfærd.
Det skal være så let og intuitivt som muligt, at udføre de handlinger du ønsker. Uanset om det er salg i en webshop, signups til et nyhedsbrev eller henvendelser via en kontaktformular.
Konverteringsoptimering har meget fokus på virksomhedes Key Performance Indicators (KPI’er). I marketing sammenhæng er PPC og ROI to af nøgleordene. Du skal have det størst mulige afkast af dit marketingbudget og til dette er de digitale platforme ekstremt effektive.
Virksomheder vi har hjulpet med større synlighed online
Vi har gennem årene samarbejdet med et væld af virksomheder og hjulpet dem med at skabe målbar vækst. Vores erfaring spænder fra små virksomheder til større brands på tværs af brancher og industrier.
Her er et udpluk af de virksomheder, vi har haft fornøjelsen af at arbejde med.
Start med en uforpligtende snak
Skal vi tage en uforpligtende snak om hvordan vi kan styrke jeres tilstedeværelse online?
Med +10 års erfaring har vi opbygget en stor viden om, hvordan din virksomhed får succes online.
Kontakt os