Performance Marketing

Få en fast strøm af nye kundehenvendelser

Få flere besøgende og kunder, via en effektiv online marketing indsats, med øje for ROI, CAC og virksomhedens KPI’er.

Lad os tage en snak om dine ønsker og udfordringer, samt hvilke marketingkanaler du bør satse på, så du får sammensat det optimale marketingmix, hvor der skaber synergier på tværs af kampagner og indsatser.

Få et uforpligtende tilbud

Styrk din synlighed online, med en digital marketing konsulent

Medier & Co har +10 års erfaring med performance marketing og digitale løsninger, så vi kan helt sikkert være en stærk samarbejdspartner og marketing konsulent for din forretning.

Vi kan hjælpe dig med alle de førende digitale kanaler som Adwords, Facebook, Instagram og LinkedIn. 

Google Adwords, Facebook og Instagram er ekstremt effektive marketingkanaler, men det er meget forskelligt hvordan gør de skal anvendes.

Det er helt afgørende, at forstå din virksomhed, dine produkter og din målgruppe – for det er hele fundamentet for at kunne skabe kampagner og annoncer, der bliver en succces og leverer stærke resultater.

Ny WordPress hjemmeside

CASE: 4-dobling af besøgende på 10 måneder!

Fra 3.720 til 17.184 besøgende (organisk)

Vi går meget op i langvarige relationer og resultater. I en af vores seneste cases 4-doblede vi det organiske besøgstal, særligt gennem en succesfuld content marketing strategi, med en lang række fag- og vidensartikler af høj kvalitet. 

Casen er et godt eksempel på, at en målrettet indsats belønner sig på den lange bane.

Skal vi også hjæpe dig med at doble besøgstallet? Kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne.

Marketing kanaler

De bedste digitale kanaler

Der er særligt 5 digitale kanaler som du bør overveje, hvis du vil øge virksomhedens synlighed online:

SEO

Google Ads

Facebook

Instagram

YouTube

Valg af marketingkanaler

Hvordan vælger jeg så de bedste digitale kanaler for mig?

Performance Marketing er blevet datadrevet med et stort fokus på begreber som PPC, CAC, ROI og KPI’er. Det er blevet en disciplin hvor du ikke længere behøver at gætte ud fra din mavefornemmelse, men kan tage strategiske beslutninger, ud fra data og facts.

Af samme grund kan du ikke vide hvad der virker bedst for din virksomhed, hvis du starter på bar bund. Det er helt normalt at satse på 2-4 forskellige kanaler og herefter analysere og evaluere efter en testperiode.

Trackingværktøjer og effektiv sporing gør det muligt, at træffe de rigtige beslutninger.

Kontakt os hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om, hvordan du bør gribe marketing delen an.

Er din hjemmeside klar til at få besøgende?

Det første spørgsmål du bør stille dig selv er, om din hjemmeside eller webshop er klar til at få besøgende. Shopper du i en butik, hvis den har en grim facade eller er svær at finde rundt i? For langt de fleste er svaret nej!

Præcis det samme gælder om din hjemmeside. Den skal være hurtig, brugervenlig, mobilvenlig og nem at navigere rundt på. Samtidig skal den være opbygget med klare kontaktinformationer og Call-to-action (CTA), så den konverterer dine besøgende til henvendelser, signups eller salg.

Alternativet kan blive, at du skal bruge dobbelt så mange penge på online markedsføring, for at opnå samme resultat, som hvis du havde en ny professionel hjemmeside. En konverteringsrate der blot øges fra 1% til 2%, betyder en fordobling af outputtet. Sørg for at din hjemmeside er klar til besøgende, så du får fuld valuta af din marketingindsats.

Konverteringsoptimering som del af din digitale strategi

Du kan ikke tale om digital markedsføring og strategi, uden at inddrage konverteringsoptimering. Her går du ind og arbejder med salgsflowet på din hjemmeside, layouttet og andre elementer der har indflydelse på de besøgendes adfærd.

Det skal være så let og intuitivt som muligt, at udføre de handlinger du ønsker. Uanset om det er salg i en webshop, signups til et nyhedsbrev eller henvendelser via en kontaktformular.

Konverteringsoptimering har meget fokus på virksomhedes Key Performance Indicators (KPI’er). I marketing sammenhæng er PPC og ROI to af nøgleordene. Du skal have det størst mulige afkast af dit marketingbudget og til dette er de digitale platforme ekstremt effektive.

" CHANTI har været rigtig glade for samarbejdet og optimeringsindsatsen der har forbedret vores organiske besøgstal markant. En stor hjælp på både det danske og internationale marked. "

Per Søndergaard, CEO, CHANTI A/S

" Simon har virkelig bidraget til at styrke vores digitale forretning i Herrernes Magasin og skabt større synlighed for vores forskellige brands. "

David K, Ejer af Herrernes Magasin

" Marjoe har været meget tilfreds med Simon og de udførte opgaver. Han har en stor andel i Marjoe’s succes på internettet. De bedste anbefalinger. "

John Dencker, Ejer af Marjoe

" Simon er ordholden, leverede et pænt stykke arbejde og var meget løsningsorienteret. Konstruktiv forventningsafstemning, flot arbejde, god sparring og hurtig respons. "

Jacob van Dijk, Dataspecialisten

Virksomheder vi har hjulpet med større synlighed online

Vi har gennem årene samarbejdet med et væld af virksomheder og hjulpet dem med at skabe målbar vækst. Vores erfaring spænder fra små virksomheder til større brands på tværs af brancher og industrier.

Her er et udpluk af de virksomheder, vi har haft fornøjelsen af at arbejde med.

Start med en uforpligtende snak

Skal vi tage en uforpligtende snak om hvordan vi kan styrke jeres tilstedeværelse online?

Med +10 års erfaring har vi opbygget en stor viden om, hvordan din virksomhed får succes online.

71 74 91 01

Kontakt os