Hjemmeside til bilforhandler

Få en køreklar hjemmeside, der er bygget til at konvertere

Få en professionel hjemmeside som bilforhandler og få flere kunder i forretningen. Vi har over 10 års erfaring. Få en optimeret hjemmeside, der er bygget til at konvertere dine besøgende til kunder.

Få et uforpligtende tilbud

Hvad kan hjemmesiden indeholde?

For en bilforretning, er det helt centralt at bilerne bliver præsenteret pænt, at ydelserne bliver grundigt beskrevet og at der er mulighed for at booke tid til service mv.

Dertil bør der, som for alle sider, være information om jer som bilforhandler og kontaktinformation.

Når vi bygger hjemmesider til bilforhandlere, sker det altid med meget fokus på call-to-action, så dine besøgende bliver konverteret til henvendelser.

Standard funktioner på hjemmesiden:

  • Galleri/Billedvisning af biler
  • Booking
  • Om bilforhandleren
  • Kontaktformular og information (tlf., e-mail, adresse mv.)

 

Simon og Nicolai

Udvalgte referencer

patesgulve.dk

calceku.dk

bedemandsforretning.com

hallhviid.dk

Oversigt

Hvad er altid inkluderet?

\
Opsætning af WordPress
\
Brugervenligt kontrolpanel
\
Backup og sikkerhed
\
Opsætning af tekst og billeder
\
Opsætning af Google Analytics
\
Hastighedsoptimering
\
Mobilvenligt design
\
Grundlæggende SEO

Start med en uforpligtende snak

Skal vi tage en uforpligtende snak om hvordan vi kan styrke jeres tilstedeværelse online?

Med +10 års erfaring har vi opbygget en stor viden om, hvordan din virksomhed får succes online.

+45 71 74 91 01

Kontakt os

Få en hjemmeside der konverterer besøg til henvendelser

Når du driver en hjemmeside som bilforhandler, er et af de primære succeskriterier, at få konverteret besøgende til henvendelser.

Når vi hjælper vores kunder, sker det altid med meget fokus på at bygge en brugervenlig og optimeret webløsning. En løsning, hvor der er særligt fokus på call-to-action, så hjemmesiden resulterer i flest mulige henvendelser.

Mange forbrugere er i en undersøgende fase, når de skal købe bil, hvor du er specialisten til at vejlede dem, ud fra deres behov.

De vil være i forskellige stadier af købsprocessen, men jo tidligere du kommer i kontakt med dem, desto bedre mulighed har du for at opbygge tillid og en relation, der i sidste ende, resulterer i et bilsalg.

Ved at tydeliggøre kontaktinformationer og invitere til henvendelser, er der langt større chancer for at forbrugeren griber telefonen og ringer – eller sender en besked.

Har du spørgsmål til ovenstående, eller ønsker du en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig? Så tøv ikke med at kontakte os.

Kendetegn ved en professionel hjemmeside

Hvad indebærer en professionel hjemmeside egentlig og hvad skal den kunne?

En række kendetegn går igen og dem skal der tjek på, hvis du vil have succes med dit website. Det drejer sig særligt om følgende punkter:

  • Brugervenligt design
  • Mobilvenligt layout
  • Hurtig hjemmeside – lav loadtid
  • Klare kontaktinformationer og call-to-action
  • Kører på en HTTPS sikret forbindelse
  • SEO optimeret – for synlighed på Google

De seks punkter er helt centrale for, at du får succes med din hjemmeside online og har en løsning, der bidrager til virksomhedens vækst.

Alle punkter er derfor inkluderet i vores webløsning, hvis du vælger at købe en ny hjemmeside hos Medier & Co.