SEO konsulent med +10 års erfaring

Få online vækst og flere kunder med professionel SEO

Vi har +10 års erfaring og et indgående kendskab til de forskellige discipliner inden for søgemaskineoptimering. Få en fast kontaktperson som din SEO konsulent, så du er sikret et højt kvalitetsniveau og en indsats, der skaber langvarige resultater for din forretning. 

Få et uforpligtende tilbud

SEO – få et stabilt flow af nye kunder

Søgemaskineoptimering (SEO) kan give dig et stabilt flow af nye kunder i virksomheden, via gode placeringer i de organiske søgeresultater. Der er mange fordele ved SEO, som gør det til en god investering for de fleste virksomheder, der er afhængige af kunder og leads online.

Jeg, Simon Broskov, har +10 års erfaring med SEO og har gennem årene arbejdet med mange forskellige virksomheder og brancher. Med mig får du en dedikeret SEO konsulent, som ved hvad der virker.

Jeg har respekt for din forretning og arbejder altid fokuseret på at skabe holdbare og langvarige resultater.

SEO Fordele

4 fordele ved SEO

\

“Gratis” besøgende måned efter måned

\

Omkostningseffektivt (høj ROI)

\
Relevante besøgende, der konverterer godt
\
Større synlighed online og styrker dit brand

Freelance SEO ekspert

SEO

Styrk din synlighed med en SEO ekspert

SEO er en svær disciplin, der kræver viden og erfaring, samt en løbende indsigt i algoritmeændringer, nye opdateringer og trends i markedet.

Mange virksomheder fejler ved den mest fundamentale del af SEO-arbejdet; at få lagt den rette SEO strategi. Det er helt essensielt at du får udarbejdet den rette strategi for din hjemmeside, da det er fundamentet for det efterfølgende optimeringsarbejde.

En vellykket strategi indebærer en grundig søgeordsanalyse og et skarpt fokus på, hvilke søgeord der satses på. Det er afgørende, hvis du skal have mest muligt ud af din investering. 

Hvis du har brug for en SEO ekspert, til at vurdere din hjemmeside og hvor den kan forbedres, er du velkommen til at kontakte mig.

SEO Case

Fra 3.720 til 17.184 besøgende på 10 måneder!

En af de SEO cases vi er særlig stolte af, er en 4-dobling af kundens organiske besøgstal, over en 10 måneders periode.

Igennem året har vi arbejdet målrettet og fokuseret på at skabe kvalitetsindhold på hjemmesiden, og derved tiltrække besøgende på forskellige keywords.

Resultatet har været en markant stigning i besøgstallet. Vi har opnået mange topplaceringer, med et fortsat potentiale for yderligere stigninger.

Marketing case

Google sidder på 95% af markedet

En stærk online tilstedeværelse er efterhånden påkrævet i alle brancher, uanset om du har en lille eller stor virksomhed. Alle tal og undersøgelser viser, at langt de fleste salg online sker med udgangspunkt i søgemaskinerne.

– I Danmark er det nærmest ensbetydende med Google, da de sidder på omkring 95 % af markedet. Kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne, så kan vi helt sikkert finde 1-2 områder, hvor du kan optimere din hjemmeside.

" Marjoe har været meget tilfreds med Simon og de udførte opgaver. Han har en stor andel i Marjoe’s succes på internettet. De bedste anbefalinger. "

John Dencker, Ejer af Marjoe

" Simon har virkelig bidraget til at styrke vores digitale forretning i Herrernes Magasin og skabt større synlighed for vores forskellige brands. "

David K, Ejer af Herrernes Magasin

" CHANTI har været rigtig glade for samarbejdet og optimeringsindsatsen der har forbedret vores organiske besøgstal markant. En stor hjælp på både det danske og internationale marked. "

Per Søndergaard, CEO, CHANTI A/S

" Simon er ordholden, leverede et pænt stykke arbejde og var meget løsningsorienteret. Konstruktiv forventningsafstemning, flot arbejde, god sparring og hurtig respons. "

Jacob van Dijk, Dataspecialisten

Virksomheder vi har hjulpet med større synlighed online

Vi har igennem tiden arbejdet med utallige kunder og hjulpet dem med at vækste forretningen. Alle kunder bliver behandlet ens, men dem her er vi især stolte af.

Start med en uforpligtende snak

Skal vi tage en uforpligtende snak om hvordan vi kan styrke jeres tilstedeværelse online?

Med +10 års erfaring har vi opbygget en stor viden om, hvordan din virksomhed får succes online.

71 74 91 01

Kontakt os

Hvad er søgemaskineoptimering (SEO) ?

Søgemaskineoptimering (SEO) er en optimeringsmetode til at fremme hjemmesiders organiske placeringer i søgeresultaterne. Optimeringen handler ikke om at maksimere indtjeningen i firmaet, men derimod om at forbedre besøgstal og de organiske placeringer på relevante søgeord. God SEO giver langvarige resultater og flere kunder i forretningen.

For mange virksomheder er det efterhånden blevet et krav at være synlig i søgemaskinerne, hvis du vil have succes med din forretning.

Du kan have markedets bedste produkt, men hvad hvis ingen kender til det?

Med kvalitet kommer du længst

I arbejdet med søgemaskineoptimering bør du altid fokusere på kvalitet og på at skabe langsigtede resultater. Der findes mange “hurtige” tiltag, der giver en kortvarig effekt, men som kan skade dig på længere sigt. Med kvalitet kommer du længst i søgemaskinerne, som i så mange andre aspekter af livet.

Gør dit arbejde grundigt og sørg for at din hjemmeside er optimeret tip top. Det indebærer ikke kun sidetitler, overskrifter mv., men ligeledes en hurtig og mobilvenlig hjemmeside, som brugerne elsker. Din hjemmeside bør være veloptimeret og køreklar, inden der arbejdes på andre tiltag. Du sælger heller ikke et halvfærdigt produkt. Det vil svare til at invitere kunder ind i butikken, uden den er færdigindrettet og klar.

Tendensen er at din hjemmesides on-site SEO-styrke bliver mere og mere afgørende. Senest illustreret ved at mobilvenligheden og hastigheden har en direkte indflydelse på dine placeringer.

10 gode SEO tips

1. Hav unikke sidetitler på alle dine sider

Sidetitler er et af de vigtigste områder inden for søgemaskineoptimering, så sørg for at alle sidens titler er unikke.

2. Brug beskrivende titler som matcher sidens indhold

Undlad at spamme dine titler med keywords, men giv siden en beskrivende sidetitel. Spammende titler med overdreven brug af søgeord, vil i bedste fald kun have en kortsigtet effekt.

3. Brug H-tags og inkluder vigtige søgeord

Når du laver overskrifter på din hjemmeside, bør du sikre dig at du benytter h1, h2, h3-tags etc. hvori du inkluderer dine søgeord. Disse overskrifter giver ydermere en mere overskuelig side.

4. Høj kvalitet i sidens indhold

Sørg for at have velformuleret indhold, som er interessant og uden stavefejl. Der skal være substans i dit indhold, der hjælper brugeren og giver svar på det de søgte efter. Artikler med almene betragtninger, der ikke skaber værdi for læseren, går en svær tid i møde.

5. Naturlig søgeordstæthed

Substans og en naturlig anvendelse af dine søgeord er vejen frem og uden om Googles Panda filter. Skriv indhold i et velformuleret og naturligt sprog, uden at fokusere på at nævne relevante søgeord X antal gange. Google er blevet skarpe til at skelne godt og dårligt indhold fra hinanden.

6. Hold hjemmesiden opdateret

Nyt indhold og ændringer viser at din hjemmeside  er i live og det bør du sikre dig. Søgerobotter elsker nyt godt indhold og det er ikke uden grund at Content is King.

7. Sørg for at have en side der loader hurtigt. 

Loadtid er bare en af mange parametre du bliver vurderet på, ikke kun af Google, men specielt af dine besøgende. Langsom loadtid har en negativ effekt, men er det uretfærdigt?

8. Benyt din søgefrase i sidens url

Har du en side om fx. engelsk kurser bør du have en url som hedder: www.firma.dk/engelsk-kurser frem for fx. www.firma.dk/kurser.apsx?enhed=26&menu=28

9. Navngiv dine billeder

Du bør navngive sidens billeder via ALT tag, med en beskrivende tekst. Billedet skal jo have et beskrivende navn, selvom den ikke er en tekst.

10. Undgå dobbeltindhold

En af de mest gængse fejl for mange hjemmesideejere, er dobbeltindhold. Der findes slemme og milde former for Duplicate Content (DC), men det afgørende er at samme indhold kun kan tilgås fra 1 url.

Din side må fx. ikke kunne tilgås fra både www.mitfirma.dk og http://mitfirma.dk. Det er en meget klassisk fejl, som mange begår.

Søgemaskiner og de mange signaler

Det kan være svært at blive klog på søgemaskineoptimering som almen dansker. Hver søgemaskine bruger en lang række signaler, som man skal tage højde for og være opdateret omkring.

Google benytter i omegnen af 200 signaler, med flere undersignaler, mens Bing har over 1.000. Algoritmeændringer er en naturlig del af alle søgemaskiner, så søgemaskineoptimering er og bliver en dynamisk disciplin.

Korte facts om søgemaskineoptimering

  1. SEO er vurderet til at være mere omkostningseffektiv end offline markedsføring og e-mails, ifølge WebCMO.
  2. Google har en markedsandel på omkring 95 % i Danmark og har ligget på det niveau igennem mange år.
  3. IMT Strategies har fundet frem til at synlighed i søgemaskinerne giver en højere brand awareness end trykte medier, tv reklamer og radio.
  4. 85 % af kunderne finder frem til hjemmesiden via søgetjenester, ifølge The Graphics.