Hjemmeside til restaurant
Få en moderne og professionel restaurant hjemmesideGør din restaurant mere synlig for besøgende, væk appetitten og styrk din online tilstedeværelse med en hjemmeside til din restaurant.
Vi har +10 års erfaring med hjemmesider. Få en køreklar webløsning til din restaurant.
Hvad bør en restaurant hjemmeside indeholde?
En professionel restaurant hjemmeside bør specielt indeholde:
- Billeder af restauranten eller cafeen
- Menukort og priser
- Kontaktinformation (tlf., e-mail, adresse)
- Historien bag
- Evt. booking
Mange danskere tager en beslutning ud fra madbilleder og menukort, hvorfor det er vigtigt med en præsentabel hjemmeside.
Vi spiser meget med øjnene og derfor bør du gå efter et billedpræget design som restaurant.
Når vi udvikler hjemmesider har vi meget fokus på at skabe brugervenlige og responsive designs, ud fra dine behov. Har du særlige ønsker til designets stil og layout, kan vi helt sikkert matche det.
Udvalgte referencer
patesgulve.dk
bedemandsforretning.com
hallhviid.dk
Oversigt
Hvad er altid inkluderet?
Start med en uforpligtende snak
Skal vi tage en uforpligtende snak om hvordan vi kan styrke jeres tilstedeværelse online?
Med +10 års erfaring har vi opbygget en stor viden om, hvordan din virksomhed får succes online.
Kontakt os
Hvad koster en restaurant hjemmeside?
Vi har priser der starter fra 6.500 kr. ex. moms, og du får en professionel løsning der inkluderer hastighedsoptimering, automatiske backups, grundelæggende SEO optimering og integration af Google Analytics.
Med andre ord, en køreklar hjemmeside til din restaurant eller cafe.
Der er særligt 4 gode grunde til at få en professionel hjemmeside:
1. Væk appetitten hos dine kunder
2. Bliv mere synlig online
3. Tag imod bookings
4. Integrer med SoMe platforme
Du er velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe jer.
Er en Facebook side ikke nok?
En Facebook side er et godt supplement til din restaurant, men det indebærer en række ulemper og begrænsninger:
- Du kan ikke være sikker på, at dine kunder ser de ønskede opslag eller nyheder.
- Du har ikke selv fuld kontrol over Facebook siden, der i princippet kan blive lukket eller begrænset, uden du kan gøre noget.
- Det fremstår mindre professionelt og troværdigt.
- Du har ingen booking eller shop mulighed.